O nas

TuMieszkamy oferuje usługi zarządzania nieruchomościami mieszkaniowymi w oparciu o wnikliwe analizy i badania potrzeb klientów oraz starannie dobierając kluczowych partnerów.

Liczba obsługiwanych nieruchomości stawia nas wśród największych zarządców w Polsce. Posiadamy ponad 100 biur na terenie całego kraju, co pozwala nam być zawsze blisko naszych klientów.

Nasze bogate doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami i profesjonalizm działania potwierdza fakt, że do dziś obdarzyło nas swym zaufaniem ponad 1000 wspólnot mieszkaniowych, którym świadczymy nasze usługi. 

Od 2013 roku jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy City Service, która zarządza wieloma prestiżowymi obiektami w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, między innymi nieruchomościami mieszkaniowymi oraz obiektami publicznymi. City Service kontroluje grupę, która zajmuję się zarządzaniem obiektami i zintegrowanymi usługami użyteczności w Europie. Akcje City Service są notowane na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

TuMieszkamy to wspólna marka spółek z grupy City Service. Atrium 21, Progresline, Concierge, Certus, ZZN, Famix, DomBest, TED, Santer – lokalni liderzy i spółki o ogólnopolskim zasięgu – połączyły siły, by móc zaoferować naszym klientom najlepsze usługi na rynku.

Więcej informacji na stronie City Service: www.cityservice.eu


Co
nas
wyróznia?

Zaanagażowanie

Bierzemy czynny udział w życiu firmy i wszystkich procesach zachodzących w organizacji. Dbamy o to, by zawsze właściwie zidentyfikować potrzeby Klienta.

  • dedykowany zarządca/administrator wspierany przez dział techniczny i księgowy w administrowaniu budynkiem
  • wynegocjowane najniższe stawki ubezpieczeń, prowadzenie kont bankowych Wspólnoty Mieszkaniowej oraz, ze względu na skalę działania, możliwość negocjacji cen z lokalnymi wykonawcami i dostawcami mediów
  • przygotowywanie rocznych planów gospodarczych uwzględniające plany remontowe Wspólnoty Mieszkaniowej

Świadomość

Jesteśmy świadomi odpowiedzialności za powierzone nam zadania. Wiemy dlaczego i w jaki sposób działać w interesie Klienta. Reagujemy racjonalnie, nie emocjonalnie.

  • możliwość zgłoszenia awarii/usterki o każdej porze dnia, nawet w święta, zarówno telefonicznie jak i przez stronę internetową
  • dba/ość o utrzymanie wartości nieruchomości poprzez zapewnienie dobrego stanu technicznego budynku oraz regularne przeglądy budowlane i kontrole instalacji
  • prowadzenie Księgi Obiektu Budowlanego

Skuteczność

Skutecznie realizujemy nasze cele i zadania. Wierzymy, że przemyślane działania pozwolą nam na spełnienie wszelkich oczekiwań Klienta.

  • optymalizacja i obniżanie kosztów Wspólnoty Mieszkaniowej
  • usuwanie awarii technicznych - serwisy zlecone
  • referencyjne ceny na montaż i odczyt wodomierzy
  • możliwość prowadzenia nadzoru nad robotami budowlanymi przez inspektorów posiadających odpowiednie uprawnienia

Budowanie realcji

W oparciu o nasze doświadczenie, standardy komunikacji - dbamy o profesjonalną obsługę i relację z naszymi mieszkańcami.

  • prawnik do dyspozycji zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej
  • internetowa Strefa Klienta 24h - dostęp dla właściciela do indywidualnego konta
  • całodobowy kontakt z Działem Obsługi Mieszkańców DOM - możliwość zgłaszania odczytu licznika, pytania o płatności, zlecenia wydania dokumentów, zgłaszanie usterek
  • organizowanie spotkań integracyjnych dla mieszkańców

Zaufanie

Utrzymujemy relacje z Klientem oparte na wzajemnym zaufaniu. Ufamy naszym mieszkańcom i pracownikom, którzy tworzą zgrany zespól profesjonalistów.

  • marka TuMieszkamy w Grupie City Service, notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych
  • wdrożona Polityka Bezpieczeństwa Danych Osobowych
  • posiadanie jednego z największych ubezpieczeń OC -
    1 O OOO OOO zł
  • posiadanie Certyfikatu Bezpieczeństwa Przemysłowego wydanego przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego